Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Rotterdam, Privé Massage, Jaleesa
Geef URL door!

Is de 100 voorbij! JUdah's schermafbeelding
    Actieve recensies
    72

Icon5 Rotterdam, Prive Massage, Jaleesa

Op Kinky adverteert Jaleesa: 'Halfbloed bied erotische massage( A44)'. Omschrijving: 27 jaar en een spontane, gezellige halfbloed meid. Daarvan is niets gelogen. Jaleesa is een prachtige donkere dame met een supermooi lijf en ontvangt op een recreatieve locatie op korte afstand van de afslag A44 / N206. Prima douchegelegenheid, eerst een ontspannende massage met een prikkelend full-body einde, daarna omdraaien voor het echte werk. Een absolute aanrader.

http://www.erotischemassage-rotterdam.nl/
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...u/default.aspx
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 06-02-14 om 12:21

Schrijft best een beetje bargeil's schermafbeelding
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Noordwijk, Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Is dit dezelfde Jaleesa die nu in Gelderland ontvangt?

http://www.kinky.nl/Advertentie____J...8355&show=home

Wil snel eens met haar afspreken lijkt me erg lekker!!

*noot van de moderator*

Is dezelfde dame, topic verplaatst

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    29

Smile Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Heb recent Jaleesa bezocht. Een gevulde dame, niet dik of zo, maar stevig met een paar lekkere borsten en nog lekkerder billen . Ze ontvangt in een vakantiehuisje.

Massage was met warme olie, vond ik niet echt geweldig. Eigenlijk net geen massage, maar ook geen teasen. Na een tijdje ging ze daar wel toe over, vroeg vervolgens vriendelijk of ik me om wilde draaien, en of ik het erg vond als ze haar mondje ging gebruiken . Wilde ook graag weten welke standjes ik lekker vond.

Tijdje pijpen, daarna is ze op me komen zitten met die lekkere billen naar me toe, en tenslotte afgemaakt terwijl ik op haar lag, met wat pikante opmerkingen. Daar ben ik zelf niet zo'n liefhebber van, maar daarover verschilt de waardering ongetwijfeld.

Lekker, leuke meid, ik had zelf niet zo'n geweldige klik met haar, maar was wel een geslaagd bezoekje. Jammer dat ze niet aan zoenen doet.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

PFFFFF

Deze meid kan ZUIGEN!

Ontvangt in een vakantiehuisje ergens bij Apeldoorn, begeleid je er telefonisch naartoe (moeilijk te vinden) maar ze masseert heel erg goed, pijpt je daarna fantastisch, je mag haar ook likken (69) waardoor ze lekker nat wordt en geen glijmiddel nodig heeft om lekker op je inmiddels hard geworden paal te zitten en zo de klus te klaren.

Jaleesa, jij gaat mij c-ker terugzien!

ps: pijpen doet ze wel safe, maar het is het zeker waard want als zij je pijpt merk je niet eens dat er een rubbertje omheen zit..

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    29

Smile Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Vanwege een vraag van een mede-wandelaar werd ik weer herinnerd aan het bestaan van Jaleesa, en ben er gelijk maar naar toe geweest. Zocht me weer rot naar de juiste bungalow (deed zelf ook een beetje stom), maar daarna was het heerlijk.

Masseren kon ik deze keer zeker waarderen, wat gebabbeld, daarna lekker pijpen, waarbij je goed toegang hebt tot haar heerlijkheden.

Met haar billen naar je toe op je komen zitten is zonder meer een aantrekkelijk gezicht, nog wat standjes gedaan, en lekker klaargekomen.

Daarna gunde ze me gelukkig even rust, voor mij misschien wel het lekkerste moment als je een beetje knock-out ligt bij te komen, onderwijl met al dat lekkers onder handbereik.

Douchen en tevreden op pad.
    liefhebber8454 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Leeftijd
    35
    Actieve recensies
    2

Volgens mij is Jaleesa dezelfde dame als die in massagesalon apeldoorn heeft gewerkt als Sandra. Ben ook wel is bij haar geweest, inderdaad super, maar wel beetje plichtmatig...

Actieve recensies
    1

Ze ontvangt nu omgeving Breda.
    Zeker de moeite waard, ik heb haar in Apeldoorn bezocht.

Groetjes
    Deniz

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    29

http://www.kinky.nl/Advertentie____J...8355&show=home

Ze trekt het land rond, meestal ontvangt ze in bungalowparken. Net als een heel clubje meisjes (nina, lisa, tatiana bv) die voorheen vaak in een massagesalon hebben gewerkt.

Actieve recensies
    1

Ik heb helaas een dubieuze ervaring opgedaan met Jaleesa. Ondanks waarschuwingen op internet belde ik haar om een afspraak te maken. Jaleesa nam op en vroeg me met een super erotisch meisje-achtig stemmetje of ik mijn nummerweergave aan kon zetten zodat ze terug kon bellen als er iets tussen zou komen en voor de veiligheid, om zeker te weten dat ik niet via een nepafspraak achter haar adres wilde komen. Ik vertelde haar dat ik een werktoestel had en het nummer niet kon en wilde vrijgeven. Zij zei me toen dat ze het ook anders kon oplossen. Ik zou voor de afspraak naar een straat in de buurt van het adres waar ze ontving moeten komen, dan kon ze controleren of ik echt was en me het definitieve adres geven. Omdat ik bijna een uur zou moeten rijden vroeg ik haar wel of ze dat dan wel wilde doen. Ze zei heel leuk en lief "natuurlijk schatje, maar jij moet wel komen anders kom ik achter je aan lieverd".
    Gerustgesteld na dit leuke gesprek ben ik een paar uur later vol goede moed naar het bewuste "tussenadres" gereden. Op het afgesproken tijdstip belde ik Jaleesa op. Ze nam op maar had ineens een schelle, ma-Flodder stem en "blaft" op een vreemde asociale manier "je belt zonder nummerweergave". Ik twijfelde of ik dezelfde persoon aan de lijn had maar haar accent leek hetzelfde. Ik legde haar uit dat we dat juist een paar uur geleden hadden doorgesproken en dat ik daarom juist op deze plek stond en niet voor haar deur. Ze begon met een vaag verhaal over misverstanden, veiligheid en dat ze dit ook altijd in haar advertenties vermelde (??????), enz, enz en dat ze perse mijn nummer wilde weten. Ik gaf aan dat het niet de afspraak was, een telefoonnummer nou niet echt veel extra veiligheid gaf maar als ze niet ontving zonder ze dat dan bij ons eerste contact had moeten melden en me niet bijna een uur had moeten laten rijden. Ineens zette ze haar lieve stemmetje weer op en met heel veel "schatjes" en "lieverds" probeerde ze mijn nummer te krijgen ("schatje, je bent maar 60 seconden bij me vandaan, geef je nummer en ik zal je lekker verwennen", "sms me even, je krijgt er geen spijt van", enz., enz.). Ik had intussen een heel slecht gevoel gekregen en vertrouwde het niet meer. Ik had sterk het idee dat ze ervan uitging dat als ik eenmaal zover gereden had en er bijna was ik mijn nummer wel zou geven. Ik gaf aan mijn nummer, zoals afgesproken, niet te geven en omdat zij niet zonder ontvangen wou het voor wat mijn betreft hiermee ophield en ben weer naar huis gereden. Al met al een vreemde ervaring waarbij haar stemmingswisselingen op mij vreemd en niet natuurlijk overkwamen en ze duidelijk veel te veel belangstelling had voor het verzamelen van 06-nummers.
    Ik weet dat de meeste dames vragen om te bellen met nummerweergave. Ik kan me dit voor het verminderen van nep-telefoontjes en de mogelijkheid om terug te bellen als er iets tussenkomt goed voorstellen. Misschien dat het ook een gevoel van veiligheid geeft (maar als er iets gebeurt kunnen ook afgeschermde nummer gewoon worden opgevraagd en bovendien zal iemand die echt wat fouts wil een prepaid toestel gebruiken). Ik heb er dan ook geen problemen mee, alhoewel ik wel steeds meer berichten hoor over misbruik van de nummers, maar houd je aan je afspraak. Al met al ben ik blij dat ik er bij Jaleesa nog net op tijd achter kwam "wat voor een vlees ik in de kuip had". Het is jammer dat dames met zo'n dubieuze inslag het voor de goede verpesten en hoop voor degenen die wel hun nummer aan haar hebben doorgegeven dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Is de 100 voorbij! RegPo's schermafbeelding
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    43

Pas op voor deze vrouw!... Ze doet inderdaad heel lief maar ze kan zomaar veranderen aan de telefoon als het haar niet zint.....
    Waakzaam en betrouwbaar! You can count on me!

Ben nieuw maar heel ervaren! * Jonkoh Man *'s schermafbeelding
    Leeftijd
    40
    Actieve recensies
    1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door addiction Bekijk bericht
    Het is jammer dat dames met zo'n dubieuze inslag het voor de goede verpesten en hoop voor degenen die wel hun nummer aan haar hebben doorgegeven dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Helemaal mee eens broeder, zelfde met haar meegemaakt dus ik kan jre goed begrijpen, alleen ik moest gelukkig niet zo ver rijden maar blijft klote hoe zulke dames het voor de andere verpesten..... eigenlijk moeten we haar nummers en emailadressen hier zetten zodat mensen weten welke nrs en emails ze gebruikt!
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2 immers!!!!!!

Moderator itsme's schermafbeelding
    Leeftijd
    51

Icon3 Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door * Jonkoh Man * Bekijk bericht
    eigenlijk moeten we haar nummers en emailadressen hier zetten zodat mensen weten welke nrs en emails ze gebruikt!
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2 immers!!!!!!
    Hetgeen dus niet is toegestaan.

Greetz, Itsme !!
    Back in business !

Moderator son of tarzan's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partyfix Bekijk bericht
    Onzinnig allemaal. Tijdje geleden uitstekende ervaring gehad bij Jaleesa.
    Dan zou een wat uitgebreider verslag en een ingevuld recensieformulier welkom zijn
    Hier worden we ook niet veel wijzer van en dat zou, zeker in dit topic met 2 recensies op 13 berichten, nou wel weer eens fijn zijn

Gr. SOT

Ik lees alleen
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    0

Ik heb haar volgens mij twee keer bezocht. En ik was tevreden.
    - aantrekkelijke meid
    - wat afstandelijk en niet echt aktief

Met die telefoonnummers vind ze gewoon belangrijk. En dat kan ik me wel voorstellen voor de veiligheid

Ik vond het wel een aanrader

Leeftijd
    54
    Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Ik heb jaleesa zelf ook twee keer bezocht, ik koos voor een massage met Frans ,intiem hoeft van mij niet zo ik zoek meer meiden die masseren.

Mij is het prima bevallen, ze heeft een goed lichaam en leuke kop en is behoorlijk aardig.
    Massage was redelijk, heb beter gehad maar ook slechter.
    Ze is schoon, ontvangst ruimte creatief en schoon.

Ik zou persoonlijk niet weten waarom je voor haar zou moeten oppassen.
    Ze geeft idd niet zomaar haar adres maar dat begrijp ik wel.
    Ik vind haar een aanrader.

Banned
    Actieve recensies
    1

Icon9 Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa (uitstekend)

Jaleesa ook bezocht, ze belde mij terug nadat ik haar 1 maal had geprobeerd te bellen.
    daar was ik niet zo blij mee, want ze bied discretie aan, maar dat vind ik dus niet zo discreet, voor het zelfs geld zit ik thuis.

met Jaleesa zei ze vrolijk, ik zie dat je mij gebeld hebt wil je soms langskomen ?
    nou dacht ik, die is vrolijk , dus prima !
    in het echt is ze wat minder vrolijk, en een beetje verleende uitdrukking heeft ze.
    ook de foto's kloppen niet, ze is het wel denk ik, maar aan de foto's is flink gerommeld hoor.
    ze is veel dikker dan op de foto, en ze heeft een cup a, die borsten van de foto zijn echt totaal niet realistisch.
    ze is wel in propositie, maar wel wat groot, ook hangen haar borsten, dat geeft niet,maar foto's zodanig veranderen vind ik niet kunnen, als je echt voor borsten gaat dan kom je van een koude kermis thuis.
    de massage valt tegen, en intiem is wel goed.!
    ook is de ontvangst erg discreet, ze is wat gemaakt vrolijk, het is niet echt vind ik.

het was redelijk maar niet meer dan dat.
    Driebergen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Ik lees alleen
    Leeftijd
    40
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Apeldoorn (omgeving), Priveontvangst , Jaleesa(uitstekend)

Ik ben gisteren weer eens bij Jaleesa geweest. Ben al wel vaker bij haar geweest. Momenteel ontvangt ze in de omgeving van Apeldoorn.

Heb van verschillende dames een dergelijke behandeling gehad maar ik blijf toch zeggen dat ik de fijnste krijg bij Jaleesa.

Mooie en gezellige vrouw die weet hoe ze moet masseren en ook de overige kwaliteiten zijn prima.

Jaleesa dank je wel X tot snel.
    apeldoornboy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Moderator son of tarzan's schermafbeelding

Standaard Re: Rotterdam, Prive Massage, Jaleesa

Gezien haar website tegenwoordig in Rotterdam te vinden en geen intieme handelingen meer mogelijk. Zaakje verplaatst en verzoek aan collega om samen te voegen met haar topic in de massagehoek http://www.hookers.nl/showthread.php?t=282631

Gr. SOT

Is de 100 voorbij! JUdah's schermafbeelding
    Actieve recensies
    72

Icon7 Re: Rotterdam, Privé Massage, Jaleesa

Wat een verwarring allemaal.

Massage of meer? Het is natuurlijk de vraag welke definitie je toekent aan [intieme handelingen]. Op de advertentie van Jaleesa staat duidelijk te lezen: Ook heb ik leuke aanvullingen zoals kruidenstempels of een orale massage. '.

Jaleesa is volgens mij gewoon een zelfbewuste en voor dit vak professionele vrouw die wel haar grenzen stelt en eisten stelt over de manier waarop je met haar omgaat. En ze laat niet met zich sollen. Is dat verkeerd? Ik vind van niet. Heel eerlijk gezegd, ik vind dat wel prima. Het geeft mij een gevoel van gelijkwaardigheid dat als wandelaar niet altijd heb.
    Als je haar respectvol behandeld en je aan de spelregels houdt, gaat het allemaal prima. En die spelregels zijn blijkbaar dat je niet zonder nummerweergave belt (lijkt me logisch), dat een afspraak ook een afspraak is (lijkt me logisch), dat je bij het binnenkomen en weggaan discreet omgaat met haar privacy (lijkt me logisch) en dat er binnen een overeenkomst van erotische dienstverlening niet per definitie sprake is van ongelijkwaardigheid (vind ik een pre).

Uit haar advertentie op Kinky blijkt al een bepaalde 'striktheid'. En in dat opzicht krijg je precies wat je mag verwachten.

Hoewel ze haar best doet om een andere indruk te wekken, ontvangt ze volgens mij gewoon op haar priveadres. Dat verklaart misschien waarom zij voorzichtig is. Douchen voor en na kan met vers handdoekje. Ontvangst in schone, nette slaapkamer met tweepersoons matras. Ook met vers kleedje.

Jaleesa masseert prima. Ontspannend, rustig, relaxed. Niet super-opwindend of teasend. Dat dan weer niet. Maar vooral aangenaam. Spannender is denkbaar maar het is bovengemiddeld. Koos voor veilige orale massage. Het best een kunst om mij zo tot exploderen te plezieren maar Jaleesa slaagde met lof.

Ben weleens eerder bij Jaleesa geweest en vond het toen nog een spontane meid. Ze zal nu best wel paar jaar ouder zijn maar nu vind ik haar geen meid meer maar veelmeer een (jonge) mevrouw. Ze is niet heel formeel of zo, stelt vragen en babbelt ook zelf, maar ze blijft toch op een bepaalde afstandelijk. En ook dat blijkt uit haar advertentie dus daar mag ik ook niet over zeuren ;-). Maar als ze het spelletje iets beter zou spelen dan zou ik er ook een omreis voor maken.

Begrijp niet dat een reviewschrijver het heeft over een A-cup. De leeftijd 26-29 verandert hier volgens mij niet mee met de eerste recentie op dit forum en die is van 2009. Jaleesa zal toch wel richting 35 gaan. Hallo zeg, Afrikaans bloed en een royale C cup. Logisch dat zwaartekracht een rol gaat spelen. Voor mij heeft ze een heerlijk naturelle C cup van een meid die duidelijk geen 18 meer is. Maar ik ga ervoor. Heerlijk.

Samenvatting, prima massage op een leuk privé adres, aardige en aantrekkelijke dame. Ga er vooral heen als je alleen een massage zoekt want ik denk dat de extra mogelijkheden ook zullen afhangen van de manier waarop je met deze dame omspringt. Tenzij ik me sterk vergis werden er meer mogelijkheden geboden. Maar het zou me niet verbazen als dat alles te maken heeft met een respectvolle klik en hoe haar stemming van de dag is.

En misschien maakt dat het ook wel weer spannend.

Hoe dan ook. Ik ga zeker een keer terugkomen.
    JUdah heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Regels voor berichten