Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    54
    Actieve recensies
    15

Icon1 Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha (uitstekend)

Vandaag langs geweest bij Natascha in Nieuwerkerken bij Sint-Truiden. Had deze jonge meid enkele dagen geleden gespot op Schatjes (Limburg). De afgelopen dagen een paar maal geprobeert om te bellen, maar niemand nam op, je wordt gevraagd om je tel. nummer op haar voice-mail achter te laten, zij belt je zo spoedig mogelijk terug. Ik kreeg van haar een sms-je om alles per sms te regelen, ik heb niet gevraagd of dit haar normale manier is om afspraken te maken of niet. Ik kon een uurtje later komen. Zij ontvangt op een klein studiotje net buiten het centrum, vlakbij een bejaarden tehuis, dus je auto valt eigenlijk niet op. Je moet sms-en als je daar bent, want de bel is kapot. Studiotje is erg rommelig, maar je kan niet zeggen dat het er vuil is. Ik zag honden of kattenvoer staan in de gang, maar ik heb geen enkel dier gezien, noch kon ik er de geur van waarnemen. Natascha is een kleine slanke meid, met leuke borsten en een gedeeltelijk getrimt poesje, haar foto's op schatjes zijn echt. Op de foto lijkt ze een beetje een "seut" , een vrouwelijke nerd, met haar brilletje; zo ziet ze er in werkelijkheid ook uit, maar verlegen en teruggetrokken is ze helemaal niet. Zij rookt, wat voor mij, als niet-roker, echter geen probleem is. Minpuntje is het konstante gebabbel over tv-programma's opnemen en bekijken en haar paarden. Denk dat dit haar manier is om haar zenuwachtigheid een beetje te verbergen; eenmaal dat je haar op een rustige manier begint te strelen en kusjes geeft wordt ze stiller. Zij vroeg mij of ik graag befte; want, zo zei ze, dat heeft toch iedere vrouw graag. Omdat dit één van mijn favoriete bezigheden is, hier ook dankbaar gebruik van gemaakt en haar ongeveer 45 minuten tegen klaarkomen aan gehouden. Ofwel lukte het mij niet, ofwel weet zij het goed te onderdrukken; maar ik merkte wel dat ze er ongelooflijk van genoot. Daarna overgegaan naar het echte werk. Opgepast, want ze was zo in de wolken dat ik zelfs zonder condoom verder mocht gaan. Dit doe ik uit principe niet, en daarom een condoom gevraagd, wat ook geen enkel probleem was. Begonnen in missio, en daarna in lepeltjes houding lekker klaargekomen. Mocht de ontvangstruimte beter opgeruimd zijn, en het meisje in kwestie niet-roker zijn, zou ik nog wel terug willen gaan. Het was geen superervaring, maar wel heel leuk. Ik betaalde bij aanvang voor een uur, maar ben bijna anderhalf uur bij haar geweest, waarschijnlijk omdat ze zo van het beffen genoot, en dit niet wou onderbreken.

http://www.redlights.be/profiel/natascha/
    http://www.sexyy.be/nl/blonde-25-jar...825_1910.shtml

Noot mod : Beste collega ismedatiets, Hartelijk dank voor het ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck
    ismedatiets heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-13 om 08:43

Schrijft best een beetje medion3500's schermafbeelding
    Leeftijd
    43
    Actieve recensies
    17

Standaard Re: Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha (uitstekend)

Vrijdag avond een afspraak gemaakt met Natascha. Nu, ik ben veel gewend maar toen ik boven op de kamer kwam heb ik vriendelijk bedankt voor haar diensten en terug naar buiten (gevlucht ) gegaan.
    Vuil en smerig , je durft je nog niet eens met je kleren aan op bed te zetten.
    Sorry, maar voor mij moet het dan niet meer.
    Natascha zelf is klein, mager in jogging rondlopende dame van zeker 28 jaar. Ziet er inderdaad als een nerd uit, maar gezien de huiselijke sfeer bracht mij dit niet in stemming....

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck Bekijk bericht
    zou deze nog actief zijn aub ?
    Van tijd tot tijd is die blijkbaar nog actief ja. Behoud ook zelfde naam altijd.

Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door acebase Bekijk bericht
    Hoe kom ik in contact met haar?
    Heeft er iemand haar gsm nummer?
    Met werkende link: http://www.sexyy.be/nl/blonde-25-jar...825_1910.shtml

Actieve recensies
    4

Icon14 Re: Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Actieve recensies
    10

Lightbulb Re: Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Ja ik heb bij haar nog geweest einde december 2012 .wel in Maldegem bij Brugge .ze is 1 a 2 weekends in de maand daar aanwezig . je kan haar niet bellen , afspraak regelen gebeurd per sms
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-02-13 om 18:05

Leeftijd
    39
    Actieve recensies
    0

Icon1 Re: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Link :
    http://www.sexyy.be/nl/blonde-25-jar...825_1910.shtml

Natascha is een leuke meid.
    Geen superaantrekkelijke, ze blinkt in niets uit, maar ze is goedkoop.
    Overlaatst nog daar geweest, vluggertje genomen (neem ik altijd wanneer ik nieuwe adresjes probeer).
    Nu, echt proper is het er niet, al kan je je wassen met proper washandje en handdoek!
    Kleren op de stoel gezet, ondertussen wat naar haar getater luisteren.
    Op't bed wat liggen, strelen over die lekkere kleine borstjes, het getater houdt niet op. Tja, dan haar maar laten pijpen, dan stopt het getater
    Nadeel is dan wel dat je op Get Ready moet kijken, haar kamer hangt er vol van
    Na 10 minuten had ik er genoeg van, heb haar omgedraaid en doggy knalhard volgespoten.
    Tot de volgende keer Natascha!

Noot mod : Beste collega dralid, Hartelijk dank voor het ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck
    dralid heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-13 om 08:43

Ik lees alleen
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    3

Icon9 Re: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(uitstekend)

Tja, ben hier onlangs geweest en moest maar eens iets erover schrijven. Idd eerst afspreken via sms. Beetje vreemd, maar is te doen. Je kunt er idd. discreet in de buurt parkeren bij een bejaardenhuis. Ze stond me al in de deur van haar appartement op te wachten. Eenmaal binnen viel me op dat het studiootje, tegen mijn verwachting in, best opgeruimd en netjes uitzag. Meteen haar kamer op. De dame is inderdaad lekker klein en ziet er nerderig uit met haar brilletje.

Zodra je binnen bent begint ze een oeverloos geklep over paarden, het droge weer...blablabla. Het houdt niet op. Ik heb de indruk dat dit best een aardioge meid is, maar te lui om haar leven ook maar enigzins op rit te hebben. Ze vertelt dat ze niet werkt (wel ontvangt dus) en alleen maar met paarden bezig is. Ze had geen telefoontegoed, haar verwarming doet het niet, dus gebruikt ze een fohn (?) om zich te warmen.Tijdens het kleppen vraagt ze ineens en hoger bedrag dan waarmee ze adverteert. Als argument geeft ze aan dat ze geen internet meer heeft om haar websites aan te passen. Vlug geeft ze toe aan de originele prijs...
    Al kleppend kleedt ze zich uit en gaat op bed liggen. En blijft ze liggen. Geen enkel initiatief. Ik heb wat met haar (leuke) borstjes) gespeeld en geprobeerd met haar kutje te spelen. Helaas is het geld voor water en zeep blijkbaar ook op. Haar ongeschoren oksels ruiken erg naturel ( oud zweet) en vanaf de navel naar beneden ruik je duidelijk haar poes en gat....
    Condoom mag je zelf ook omdoen. Hier moest ik naar vragen. M.a.w. cd is hier dus blijkbaar ook mogelijk. Van al het gehannes, de geuren en het geleuter was de zin helemaal over en ben ik huiswaarts gekeerd.

Al met al een slechte ervaring. De dame is wel aardig, maar daar kom je uiteindelijk niet voor. Er was geen enkele aansporing van haar uit. Ik vroeg me echt af wat ik daar nou deed. Ik was beter en goedkoper af thuis achter de pc met een leuke website en ouderwets de broek op de knien.

Kortom: niet duur, maar meer dan een warm lijf dat heel erg geurt en een hoop geleuter krijg je er niet voor terug.
    Voor mij geen herhalingsgevaar.

Noot mod : Beste collega lekkermannetje, Hartelijk dank voor het ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck
    lekkermannetje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-05-13 om 10:25

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(goed)

Haar advertentie op redlights veegt alle twijfel weg: zowel pzc als nzc mogelijk...

Ik lees alleen
    Leeftijd
    31
    Actieve recensies
    2

Icon1 Re: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha(goed)

en hier de recensie

Tijdje geleden bij Natascha geweest,

ondanks de negatieve reacties toch maar een poging ondernomen. afspreken is idd via sms. drie van de vier keer krijg je gewoon geen antwoord. toch maar blijven volhouden en bij de vierde poging had ik prijs. afgesproken in Nieuwerkerken. ze ontvangt in een klein appartementje in een rustige buurt, tegenover het bejaardentehuis. dus rustige buurt, dat wel, maar als je van privacy houdt, kunnen de starende bejaarden wel een probleem zijn :-)
    Ze stond me buiten op te wachten, direct mee naar binnen. Groot nadeel, ze stopt niet met ratelen. op de kamer leutert ze constant over haar paarden, het weer, haar vriend, het gebrek aan geld,... totaal geen interesse in de klant. uitkleden, afrekenen (had half uurtje genomen) en ondertussen blablabla, enige moment dat ze zweeg was toen ze begon te pijpen. even later vroeg ze "wat hadden we nu afgesproken? met of zonder condoom, mij maakt het niet uit, ik ben safe...." natuurlijk met gevraagd! snel jasje aangedaan en haar op zn missionaris genomen. ondertussen ligt ze daar gewoon, geen beweging, geen woord, ogen gesloten heb het dan maar snel afgemaakt, mijn geld was ik toch al kwijt.
    kleren terug aan (getetter was plots weer begonnen) en beetje ontgoocheld naar huis.
    conclusie: Natascha is ok als je hoogdringend je kwakje wil achterlaten zonder al te veel geld uit te geven.
    niet echt mijn ding...

Noot mod : Beste collega paradox123, Hartelijk dank voor het ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck
    paradox123 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-10-13 om 19:42

Ik lees alleen
    Leeftijd
    35
    Actieve recensies
    0

Icon13 Re: Maldegem / Nieuwerkerken, Priveontvangst , Natascha

heb haar ook een paar keer geneukt, zoal al gezegd goed voor als je je kwakje snel en voor niet te veel geld kwijt wilt.
    moet wel opletten want ze stuurt je soms ook ongevraagt sms jes voor wanneer je haar nog eens komt neuken of gewoon haar nieuwe tariefjes

Regels voor berichten